Wednesday, February 26, 2020

cooler Bag mana yang kerap bawa

Diantara pelbagai cooler bag yang saya miliki, yang mana yang paling kerap saya bawa?
Cooler Bag Pack!
Kenapa?
Pertama , ruangnya luas. Sekiranya saya nak gunakan sebagai cooler (penyejuk makanan), saya tak perlu risau sangat tentang saiz bekas yang hendak dibawa dan bilangannnya.
Sekiranya saya hendak gunakan sebagai 'food warmer',saya tidak perlu untuk risau samada bekas yang saya dah balut dengan aluminium foil dan tuala muat dalam bagpack tersebut. (Cooler Bag boleh digunakan sebagai fooed warmer juga tau!)
Kedua, membawa bag pack lebih selesa samada berada di dalam kenderaan awam, hiking mahupun ketika mencari tempat untuk berkelah.
Ketiga, terdapat ruang tambahan untuk saya letakkan barang-barang yang diperlukan samada untuk berkelah, mendaki atau barang-barang peribadi.
Bagi saya, Coleman Cooler Bag pack memang berbaloi!
#coolerbagmurah
#coolerbagColeman
Hubungi saya:

No comments:

Post a Comment

Popular Posts